من : یک دختر شیرازی

متولد ۶۹ و راهی شهر فرشتگان

من : یک دختر شیرازی

متولد ۶۹ و راهی شهر فرشتگان

اتاق های چت

در اینترنت و دنیای مجازی آن، همانند دنیای واقعی که در آن افراد گوناگون، با فرهنگ ها و سلیقه های مختلف زندگی می کنند، افراد زیادی وجود دارند که شرور و خطرناک هستند. این گونه افراد از اینترنت برای بهره برداری های سوء و متأسفانه بیشتر برای امور جنسی از کودکان و نوجوانان استفاده می کنند.
در اغلب اتاق های چت، انبوهی از جوانان بین 12 تا 25 سال در حال گفت و گو هستند که تبادل اطلاعات شخصی در آن ها تشوق می شود. زمانی که کودک و نوجوان وارد خانه های گفت و گو(چت روم) می شود، با شمار کثیری از شکارچی هایی رو به رو می گردد که در کمین آنان هستند.
ما اصولا با ماهیت چت زدن و گفت و گو مخالف نیستیم، زیرا که افراد بسیاری هستند که در گفت و گوهای علمی و تخصصی و ارزنده مشارکت می کنند، اما روی سخن با آن دسته از کاربران اینترنتی است که عمدتا نوجوانان و جوانان هستند که در فعالیت ها و ارتباط هایی شرکت می کنند که بیشتر جنبه ی لذت جویی و دوست یابی دارد و بیشتر نگرانی ها نیز در همین زمینه است و متأسفانه اکثر این دوستی های اینترنتی به ملاقات های حضوری منجر می شود و به دنبال آن مشکلات عدیده ای به وجود می آید که در این مقال نمی گنجد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد