من : یک دختر شیرازی

متولد ۶۹ و راهی شهر فرشتگان

من : یک دختر شیرازی

متولد ۶۹ و راهی شهر فرشتگان

سلام دوباره

همین الان داشتم روز نامه می خوندم  

 

یه باند پیدا شده تا به حال کلی دختر رو به قتل رسونده. 

 

همشون هم با یه روش. 

 

هنوز هم دستگیر نشده .  

 

طعمه هاشون رو از تو چت پیدا می کنن. 

 

یعنی پلیس چک کرده دیده همشون چتی بودن. 

 

این مطلبی که در مورد چت گذاشتم خوندید که؟؟ 

 

اینم بخونید...... 

 

 

راستی حتما نظر بدید... 

 

نظرات بقیه رو بخونید. 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مانی شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

از من که یه مردهستم می پرسی

میگم خوب کاری کردن

اصلا یه دختر تو چت چه کار داره

من باشم پدرشو در میارم

خامش میکنم .عاشقش می کنم بعد به طرز نا محسوسی ولش می کنم

***سیب *** شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ

برا خانواده هاشون گریم گرفت

دریا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ

می دونی

دختری که چت کنه بوووووووووو میده

هر قدر هم که که به خودش عطر بزنه و خودش رو خوشبو

کنه بازم بو میده!!!!!!!!!

فریبا شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:26 ب.ظ

salam
vayyy


jez inke begam moteasefam ke dokhtare sarzamin man
miran toye mohit
chato rabete shoro mikonan
ba ye pesare bo gando

chi mitonam begam

نگین شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com/

همه ی حرفایی که میزنی درسته و عاقلانه و قبول دارم همشو ...
ولی وقتی تو یه موقعیت احساسی قرار میگیری و تو دام می یفتی دیگه هیچ دلیل و مدرک و منطقی جلو دارت نیست ...
وبلاگت جذبم کرد چون دختر شیرازی هستی

محمد شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ

بابا ای ول

چه جالبه این سایتووو

منم این جور دختر ها رو اسکل می کنم

ولی نمی کشکشون دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد